Dagens SIL gick så där

Det blev Torsk mot Karma BOIS och bara 1 poäng från min oheta Unihoc sticka =)
Som tur eller otur så rampade en retaderad motståndare sönder min Unihoc sticka ?!!?!
Nåväl, en sponsorklubba så what a helll.
Vi var lite sömninga i första fajten i 3 x 11 min.

Den andra matchen blev dessto roligare.
Vinst mot LF med 12-7 och här lyckas man göra 8 poäng (5+3).
Men dom missade 3 kassar som jag gjorde, men det är lungan.
Den gamla Hitman stickan har liv i sig.
Ska nog låta Hitmanstickan få slagga på soffan i natt, den är ju lite skör men ändock superhet.

SIL är ju så sjukt kul.
Jag såg även att Alexsander Lydecker (Balrog) är avstängd i SILen i 3 matcher.
Blir man förvånad...... SVAR: nej...

Nu blir det en soft Lördag och lite arbete imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0