Annars då, sry Älvsjö och Alba

Tyvärr föll Alba och Älvsjö ur omröstningen och jag har ingen aning varför.
Men det en ny liten sida jag hittade för ngn dag sen.
Får se om jag hittar felet.



Men efter alla sköna träningsmatcher gör vi om detta på riktigt.



Annars då?

Allt snurrar på och imorgon är det träningsmatch mot Partille.
Det är en spännande motståndare vi skall möta.
Partille har ju värvat på och imorgon får vi se vart vi står.
Även om det saknas ett par drakar så har vi ett spännande lag.
Eriksdalshallen 12:30

Varför är man så trött ?
Blir en liten powernapp mellan matcherna i PL..
Håller en liten tumme för att Pool smaskar ner Gooners sista kvarten.
Every Gunner is a Runner fick ett skönt rött kort se så bort från plan.

Så där ja, skönt att Arsenal får lite smisk.
För övrigt så kommer Spurs att vinna resten av alla sina matcher, helt säker.

Peace


Nä ni, nu hittade jag den rätta när jag loggade in...

Varsegoda


Kommentarer
Postat av: Nord

Huddinge - Partille 8-6 efter VM i missade öppna målav oss.. Något att bita i doppelidopp

2011-08-20 @ 18:42:19
Postat av: danne Doppsko

Kanon

2011-08-22 @ 11:57:52
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0