Patrik Schantz fortsätter i Handen




Nu är det påskrivet och klart.
Schantz fortsätter i Handen även denna säsong.
Jag hade ett samtal med honom idag och SÅS tycker att det ska bli kul.
Det nya samarbetet med Hammarby gör att träningarna är roligare och äntligen så blir alla runt laget hungriga igen.
SÅS viskar till mig, "Vi blir livsfarliga denna säsong" och jag kan bara hålla med.
Det blev en bra träning idag och flera spelare blev klara men det är mkt kvar att göra.
Jag själv har inte hunnit lära mig alla nya namnen ännu men det kommer snabbt.
Tyvärr kan jag inte medverka på söndag då vi skall möta IBK Aston i Eriksdalshallen.
Killarna har tränat alla dagar denna vecka och har en bra bit kvar, men det är långt kvar innan serien börjar.
Nästa helg kommer Partille på besök och då får vi verkligen se vart vi står.
Nu kan jag bara säga godnatt Sverige.

Kanooooooooooon

Kommentarer
Postat av: Mister Micke

Kör på. Önskar all lycka till er. Blir det Torvalla eller Eriksdals som hemmahall? Allt tar sin tid. Men det kommer precis som ett pussel bit för bit. Önskar all lycka med sammarbetet. Kommer Partille matchen också spelas i Eriksdalshallen?

2011-08-13 @ 07:07:05
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Huddinge-granlo 12-5:)

2011-08-14 @ 00:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0