Svårt att slita mig .

Hann ner på träningen en sväng idag igen.
Det ser hetare och hetare ut för varje dag som går.
Fortfarande saknar vi lite spelare som inte slutit upp efter sina semestrar ännu, men det är på gång.
Sjukt kul att se Johan x 2 ihop, Johan Davidsson och Johan Eriksson, en räv med en av dagens talanfulla juniorer.
Det är mkt kvar innan laget är redo, men vi är en bra bit på vägen.
Jag ska erkänna, jag har svårt att slita mig från träningarna.
Intressant så att det förslår.
Vi har ett par sköna kort i ärmarna, håller tummarna för att allt lyckas bara.
Fortfarande har jag inte koll på alla namnen och det är inte lätt.
Mittman och Jocke kallar ju m¨ånga efter smeknamn men jag lär mig.

Nu är det även klart att Jocke från Warberg och Håkan Augustsson forsätter som matcharrangemangssekritariat ansvariga.
Sjukt najs att dessa demoner forsätter runt alla våra hemmamatcher.
Tyvärr lämnar ju Calle oss för att bli speaker i TT, synd..
Fast Håkan går ju inte av för hackor, en skön snubbe som kan allt.
Teamet runt Handen - Hammarby växer och blir starkare.
Vi får inte heller glömma Anders Å, Lagledaren från Hammarby som brinner för det här.
Ett välkommet tillskott till samarbetet.

nu kör vi...




Kanoooooooooooooooooooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0