Varför dessa gråa och tråkiga Människor?

Varför finns det människor som bara är sura och vill förstöra ?
Är det den Svenska avundsjukan ?
Hur kan det finnas gråa och tråkiga ledare i våran vackra huvudstad, ledare som egentligen inte har ngt med Allsvenskan att göra som vill göra allt för att förstöra för andra lag.
Jag får inte ihop det bara.
Här har vi ett exempel på ngn som egentligen inte borde vara inom innebandyvärlden.
Nu har vi ett par glada och sköna lirare i söderort som vill göra ngt kul.
Vi vill få ett innebandylag att växa och bli så stort som våra drömmar vill.
Man drömmer och drömmer och man tycker att det skall gå vägen, MEN
Då kommer bakslag efter bakslag och drömmarna kanske bara förblir drömmar.
Varför finns då dessa Människor ?
Jo för att förstöra för andra och för att dom själva är underlägsna sitt eget jävla liv.

Tack till er som gör allt för att förstöra detta sammarbete mellan Handen och Hammarby men vet ni vad.
Vi kommer ändå att lyckas vad ni en gör.
Kör på era fegisar ,anonyma och rädda idioter är vad ni är.


P.s, detta gäller inte kontraktkonflikten om Patrik Andersson för det dokumentet skickade vi in i början av veckan till Innebandyförbundet !


Peace.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Gör saker på riktigt och enligt reglerna, så slipper ni de problemen. Jag lovar :)

2011-08-23 @ 13:50:52
Postat av: danne Doppsko

Det gör vi, jag lovar !

2011-08-23 @ 15:48:57
URL: http://doppsko.blogg.se/
Postat av: undrande

förstår inte riktigt vad du menar med detta inlägg precisera dig bättre annars låter du bara som en gammal sur gubbe

2011-08-23 @ 18:23:53
Postat av: danne Doppsko

Det är jag oxå !

Men det kommer att komma.

Men så mkt kan jag säga att det är en ledare i åkersberga som försöker sätta dit vårat samarbete.

2011-08-24 @ 13:53:21
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0