Sjukt najs ju . . .

Såd att ngn Mikael hade svarat att HammarbyHanden tror att dom har egna regler ?
Vad menas med det, ni får gärna bolla upp detta som en kommentar för det skulle vara roligt att se (Mikael).
Vad jag vet så har vi följt dom regler som finns.
Visst att vi var för sent ute för en regelrätt sammanslagning, men samarbete funkar även där.
Men sen då ?
Vad är det som sticker i dina ögon Mikael, berätta eller maila mig.

Ikväll är det träning samt ett litet infomöte i Torvalla.
En vecka kvar till Kallstá.
Sjukt najs ju

Fick prata med min FD FD FD FD förening Tungelsta igår.
Tungelsta huserar nu i div 4.
Dom krigar på men utan tränare för stunden.
Många har blivit äldre men lirar ändå kvar, snittålder ? typ 100 kanske =)

Nu är jag trött och vill sov.
Just det, kom ju på att i tipset så fungera inte mail funktionen tydligen.
25 tips har gjort med jag har bara fått tre mail.
Magnusson,IB Pelle och Mr Mörk.
Jag får kolla upp vad som har hänt, men tryck på ni (se föregående inlägg)

Peace


Kommentarer
Postat av: Mikael

Ni tror att ni kan tillhöra två kommuner och träna och spela i både Stockholm/Sjöstadshallen och Haninge/Torvalla. Men se det gick inte, därav bitterheten mot Göran Berg

2011-08-26 @ 12:06:38
Postat av: danne Doppsko

Farsta gör ju det, Balrog har fått göra det finns ännu flera.

Men håll med att det är sjukt att Göran Berg ska gola på ngt som han inte har att göra med, eller ?

Gissar om att det kommer att bli jakt på lag som gör ngt galet.

Så kan vi ju inte ha det.

Men det är som vanlig, förbundet vill bakåt och klubbarna framåt så har det alltid varit.

Du vet, jag vet alla vet det.

2011-08-26 @ 16:05:51
URL: http://doppsko.blogg.se/
Postat av: Mikael

Berätta om Balrog och Farsta?

2011-08-26 @ 16:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0