Danne Bron Sundbom till Hammarby ?

Kan kanske var en möjlighet om Hammarby tar sig upp i Allsvenskan iaf.
Hammarby leder just nu med 13-5 i TOPPMATCHEN mot Duvbo !?!?
Duvbo tar då time out ?
Kanske kunde ha kommit ngn gång under period 1.
Hammarby ledde med 7-1 efter 13minuter i första perioden.
Dannes kontrakt går ju ut i maj.
Kanske dags att släppa över till dom unga förmågorna i C/T för Dannes del ?
Hur som så skulle nog Danne vara topp3 i den Allsvenska poängligan.
Men klarar Hammarby av slutstriden i Div 1 ÖS, jag tror det.
Dom har ett väldigt namnkunnigt lag iaf.

Jag ber samtidigt om uräkt för att jag påstod att Gävle gjorde 3 mål under U5 i gårdagens match.
Visst, Gävle hade många skador, men jag tycker att Johan Andersson är Gävle bäste spelare i alla kategorier.
Att Patrik Andersson skulle ha samma betydelse för Handen . . . kanske.
Skillnaden är att vi har Simon Jirebeck, Patrik Schantz och Lasse lindelöf, dessa killar skulle gå in i samtliga Allsvenska lag i den den norra serien.

Snart får vi se om TT klarar pressen, matchstart mot Hagunda om ca 20min.
TT har ju rutinen från tidigare säsonger.
Fast, helt klart roligt om Hagunda tar 1 pinner eller fler.
Skulle vara tråkigt om serien skulle vara avgjord redan.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej!



Emmelie heter jag och jobbar med en ny sajt för lagspelare som heter Matchsnack.se.

Jag har läst din blogg och förstår att du spelar eller är intresserad av innebandy!

Matchsnack.se är en helt nylanserad mötesplats som vänder sig till dig som spelare och eftersom det just nu är innebandysäsong skulle det vara jättekul om du vill registrera dig och testa sidan!

Fans är självklart också välkomna!



Hos oss kan du skapa din egna spelarprofil, sätta dig som spelare i ditt lag, följa andra spelare, tippa egna eller andras matcher, uttrycka dig efter din senaste spelade match och rösta på eller bli utsedd till Matchens Kämpe eller Lirare. På Matchsnack är vi helt enkelt intresserade av dig som spelare och hur du upplever ditt idrottande. Det finns redan sajter för lag, föreningar, fans och elit inom idrottsvärlden, men nu är det dags för dig som utövare att ta plats!



Om du gillar oss, tipsa gärna vänner som lirar. Ju fler spelare i samma lag och serie, desto roligare!



Vi ses på Matchsnack!

/Emmelie

2011-02-16 @ 12:00:21
URL: http://matchsnack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0