Lite surr med Pata Andersson och lite odds

Fick störa Pada i Sthlm Boggiefilmen.
Men vad gör det när det var typ tjugonde gången han såg den==)
Pada brukar värma upp med denna film dagen innan match.

Jag kikade av med hur Pada mådde denna dag, det är ju en match i matchen mellan Pada och Norling imorgon.
Pada mådde bra och såg fram emot en najsig tillställning imorgon.
Odelberg kör ju fullt i sin offensiv så det gäller att få stopp på Norling och Spångberg.

Jag frågade om revanchlusta, Handen blev ju nästan överkörda av Odelberg ute i Gustavsberg.
Pada sa då att grabbarna är sjukt fokuserade på revanch.
Handen är ett bättre lag än Odelberg och ska vinna hemma i Torvalla.
Men att det kommer att bli mkt mål, det kunde Pada lova, för det är ju två av Allsvenskans gladaste göra mål lag som möts.
Handen har Pada och Schanz samt att Odelberg har Norling och Spångberg i topp 5 i skytteligan i Allsvenskan Norra.
Så vill man se mål skall man bege sig till Torvalla imorgon.

Vi surrade även hel del om nästa säsong och även om dom unga killarna i Handen.
Marcus Holst och Adam Kimström ström födda 94 & 93 har ju varit Handens bästa backar under säsongen.
Pada tillägger att det är sjukt kul att spela med dessa två,.
Varför fråga jag då.
Dom gillar att passa mig så att jag kan sno lite lätta ass till såskopp och Gonza =)

Nu börjar Pada bli lack, han vill se klart filmen så jag bad han sova någon annanstans, ge dig av i mörkret Pada...

Kollade även igenom oddsen för Allsvenska Norra, vi fanns inte med, är våran match för lätt eller =)

Kastade in en Hundring på

2 Sandåkern - FBC 1,15 
1 Hagunda - Älvsjö 2,25
2 Hässelby - Tyresö 1,05
1 Visby IB - Gävle G 1,35
1 Granlo BK - J IBK 1,50

5,50 i odds ger tillbaka en säker 550 iaf =)

Sedan tar en toker på 50.-

1 Sandåkern - FBC 7,00
1 Hässelby - Tyresö 12,00

Totalt odds 84,00 = 4800.- om det skulle gå in, det är taget....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0