Oj då, jag blev naprapat !

Eftersummering av veckan har gått och blivit min grej=)
Nya saker på G på jobbet och ett nytt system som skall in.
Sjukt kul ju.
Men det kräver en del jobb.
Förutom Måndag och Onsdag då jag har varit nere på herrträningen för att hjälpa till lite så har det blivit jobb.
Från 8 på morgonen till sent in på nattkvisten.
Imorgon blir det jobb igen och sedan blir det en resa till Sundsvall på Söndag.
Avgång 0800.
Inte mycket tid med familjen hemma denna vecka alltså.

Det betyder alltså att det blir liveuppdatering på Söndag uppifrån Norrland och mötet med Granlo.
Granlo har ju häng på TT (5poäng) så det här kan ju bli spännande.
Jag tycker vi har bra koll på Granlo samt att vi gillar att möta riktgt bra lag.
Granlo vann vi mot hemma, resultatet ljuger väl lite om jag skall vara ärlig men att vi vann var det inget snack om.
Tycker ändå att Granlo har varit ett av dom bättre lagen vi har mött.
Ska bli najs att åka till Sundsvall och glutta lite skön IB.

Nu blir det lite film och avkoppling innan det är dags att gå och jobba igen.

Peace out, glöm inte att följa bloggen live från Sundsvall på söndag.
Jag själv smugglar med mig som naprapat i laget.
Naprapat är något som jag har drömt om att få vara =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0