Tiden försvinner så snabbt

Nu är det så att man får sammfatta gårdagen, sjukt mkt att göra på kvällarna och även på dagarna.
Men det är väl bra att man har något att göra på dagarna iaf.
Jag har ju världens bästa arbetsplats, jag kan jobba hur mycket jag vill för det finns alltid något att göra.

Igår så var jag nere på Herrlagsträningen och backde Joppe Långkalsong.
Joppe är ju på konferans i Italien...........................Bra ljug =)
Det var en bra träning och det smällde på överallt.
Killarna ser taggade ut för den svåra bortauppgiften, Granlo borta.
Simon och Lasse hade full smet då deras svarta formation fullkomligt mosade dom andra formationerna.
Adde och Chippen var ensamma igår så dom fick mkt speltid.
Patrik Schantz levde på att MAGGET hade utsett honom till omgångens artist, har dom ens sett SÅS Koppen live =)
Tyvärr åkte unge Fredrik Gustavsson på en sargsmäll mot Rudberg.
Känns som en läskig lårkaka.
Jag håller tummarna för att Freddan snart är tillbaka.
Betygsutdelningen kom från Coach Håret, Dersan, Petson, Pettersson och ingen hade något att tillägga.

Idag är det en fridag på IB fronten så det blir till att åka och handla lite till hushållet.

Kesket du fä au jourdui ala rådjuurenui.

Notis: Nää Pada är inte sugen att kliva till Mullsjö och till Mullsjö, Nää Handen är inte klara för Allsvenskan Norra ännu, kolla in tabellen !!!!!
Sjukt tajt och sjukt konstigt att påstå att det är klart.
Norling (odelberg) ligger 2.a i poängligan och öser fortfarande in poäng.
24 poäng kvar att spela om.
Patetiskt påstånde !!

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0