Onsdag med träning och lite annat

Ikväll är det träning igen.
Känns riktigt bra inför kvällen.
Har inte fått något återbud ännu iaf.
Endast två målvakter idag, det är ju match på Söndag.
Svedlund och PC Björn får kampa ikväll.
Linblom och Joel skall vara tillbaka ikväll.
Najs ju..
En del PP kommer att tränas ikväll.

Igår vann WIC över CT borta.
Tydligen var matchen ganska bra, jag hann tyvärr inte dit p.g.a feber och halsont.
Såg att Sundbom bara fick med sig en 2.a.
Åh vad jag hade velat sett en SUNBOM ZORRO =)

Såg att det är lite kamp om första platsen i div 3 södermanland.
Telge City, Turinge Miners och Strängnäs slåss om direktplatsen till div 2ÖS.
Turinge har vi mött och gjort slarvsylta av =)
Den som lever får se.

Nu ska jag återgå till jobbet....

Se yaaa 

Kommentarer
Postat av: Oxen

Orka nämna hur det går för lag i olika serier, bara för att kunna säga att ni spöat något lag..Fjortis klass på den här bloggen! Hahah.. Vi kommer mosa er på söndag, du kommer ångra att du bytte lag för ett superkontrakt i Real Nynäs för att sen få lägga alla pengar på resersättning till och från träningar och matcher! Hah! ;)

2009-02-18 @ 13:03:10
Postat av: Laken

Nu ska du inte komma och ta ton för då gör jag slarvsylta av dig oxen ;o)

2009-02-18 @ 13:51:26
Postat av: Oxen

Haha nice! Vem är det som är Laken nu igen? Har fått för mig att det är en av tvillingbröderna, men kan va helt fel ute..Tillkännage dig, annars blir det jag som gör mos av dig! (Det blir det ändå) hehe ;)

2009-02-18 @ 15:25:24
Postat av: Laken

Japp, en av di två. Janne sa precis att han skulle släpa ner dig i källaren om du rörde någon i laget ;o)

2009-02-18 @ 15:50:58
Postat av: Basic

KOm igen nu Doppmannen! Vilken tabell har du kikat på? Telgecity leder på 41 poäng, dom andra två har 32 poäng och det är 2 fighter kvar? Telgecity är klara efter att ha slagit Turinge med hela 13-3 i seriefinalen.

2009-02-18 @ 17:55:26
URL: http://thebasicblogg.blogg.se/
Postat av: Oxen

Haha vilken källare skulle det vara då? Kommer visserligen inte behöva röra er då ni kommer jaga mig runt hela plan medans jag rundar er med en känd åtta som man brukar säga! Sen får ju killer försöka ta fast mig först..jag e snabb :P

2009-02-18 @ 19:26:12
Postat av: mister micke

9 poäng på 2 matcher??? Täljecity BK som laget heter har redan vunnit division 3 Södermanland. Basic vad jag vet så heter orten Södertälje och där av Tälje och inte Telge. Jag är vaken och har köpt en glass nu. Chilla Doppsko ta en kopp kaffe så kanske du är mer vaken.

2009-02-18 @ 20:18:39
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/
Postat av: Basic

Tälge - Telge, Täby - Teby, same same but different!

2009-02-19 @ 07:55:01
URL: http://thebasicblogg.blogg.se/
Postat av: mister micke

Men okej då får du eller den som skriver matchprotokollet skriva TelgeCity i matchprogrammet när ni möter dem nästa år. Tycker att rätt skall vara rätt. Men men aja du gör som du vill Basic.

2009-02-19 @ 08:59:38
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/
Postat av: Laken

Oxen jag har långa armar så min klubba kan nog svinga rätt så långt ;)



Och MrMicke schyyy. enough is enough!

2009-02-19 @ 10:23:32
Postat av: Oxen

Laken, jag har längre armar..tvinga mig inte att springa och köpa ett måttband nu :)

2009-02-19 @ 14:10:14
Postat av: Laken

Efter att Janne e klar med dig så behövs det nog bara en 5krona. Den är 2.8 cm hög. Fråga Clabbe, hans fru sa att de va allt som behövdes när dom mätte hans ...

2009-02-19 @ 15:00:04
Postat av: Oxen

Som jag sa tidigare, Jan får aldrig tag på mig och ingen annan heller ;) Usch sånt vill jag inte ens veta hah...

2009-02-19 @ 19:49:51
Postat av: Anonym

Jag bussar våran vinthund Jan-Oscar på dig sen kommer jag o Janne =)

2009-02-19 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0