Funktionär på STHLM Maraton !

Galet seg var man idag när man vaknade.
Var nere i Nynäs igår och hälsade på Sportchef Ronny och hans flickvän Lena.
Drack lite mums mumsiga ÖL !
Kvällen forsatte med att gå till TG för att träffa Janne i Kalle Baah som spelar trummor i Inda Style Band and Gouvnör Andy ft Kapten Röd.
Super bra spelning.
Kom hem till sköna Handen vid 04 tiden och vaknade oväntat på balkongen !
Hur kan man bli så där karate full =)

Idag vid 12 tiden vart jag upp plockad av svärfar, då skulle man jobba lite åt Haninge SOK som funkiis på STHLM Maraton.
Hur efterblivna kan turister och STHLMare vara ?
Trots att ca 18000 pers springer så ska folk ändå försöka gena över gatorna !
Jag har idag hamnat i typ 100 diskutioner om hur STHLM Stad kan anordna ett Maraton och bara stänga av massa gator i 4-5 timmar.
Hur ska jag kunna svara på det ?
Ser jag ut som en riksdagsman eller nått?
30 grader varmt i solen och jag hade ansvaret för korsningen Skeppsbron - Slottskajen.
18977 löpare (4400 kvinnor) i STHLMs 31a Maraton.
Ändå så kommer inbitna STHLMare fram och säger, vad är det som händer, varför springer man på gatorna och inte i skogen ?!?!?!?!
Nå ja, det gick ganska så bra till slut och tack till alla hjälpsamma TVÅ poliser som hade hela Gamla Stan att övervaka.
Nedskärningar fick man höra.

När jag kom hem var jag sjuuuuuuuuuukt sliten och somande väldigt fort.
En skön powernapp *Zzzzzzzzzzz*
Nu är man vaken igen och ska väl inte göra ngt speciellt.
Det blir lite softich ikväll.
Imorgon ska det ju bli superväder, kanske drar man ut till Dalarö och softar lite.

Peace Out

Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

Dröm eller Mardröm?

Zlatan som granne?



Kika in i min blogg och kommentera vad du tycker!

Är det en dröm att ha Zlatan som granne eller är det en mardröm??



emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

2009-05-31 @ 15:07:46
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0