Hammarby äger på IBM

Man vill ju bara komma igång med IBn nu igen.
Hammarby suger upp allt dom kommer åt just nu och ser ut att på pappret få ett alldeles utomordentligt bra lag.
Nu vet jag från säkra källor att Kevin Björkström från IBK Handen kommer att gå till Hammarby även han.

Jag kan fortfarande inte förstå att en person med ett (TYP AIK) hjärta kan gå till Hammarby !
Det är för mig helt , ja jag finner inte ord.
Men men så är läget.
Vi får se till att sätta hårt mot Hammarbys bra spelare när vi möter dom.
Jag har ganska så bra koll på samtliga nyförvärv i Hammarby och anser själv att det skulle vara en ännu mera fiasko nästa säsong än säongen som har gått om inte Hammarby lyckas vinna serien.
Hur mycket har inte Kenta lagt ner i stålars på Hammarby ?
Måste vara ett par 1000 lappar =)

Vi i Nynäshamn känner oss trygga i våran omgivning och bygger med Hjärtat och inte plånboken *skrattar sig harmynt*
Klart att det har inte varit gratis att få ner spelare till Nynäshamn heller.
Känns som att Div 2 ÖS kan bli riktigt intressant denna säsong.
Tänk er när det börjar röra sig i dom andra lagen i serien som det har varit knäpptyst om, typ Farsta, Huddinge, Täby FC, Bollstanäs etc etc....

Zäta ................ Kom hem !!! .    Mikulski kom hem ....... !! Lydecker kom hem ...... !!! *skrattar*


Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0