Ingen IB i Kroken

Då sitter man i Solen i Byxelkrok.
Najs så att det förslår.
Har suttit i över 2 timmar för att få igång comhem modemet.
Nu ska jag surfa loss på lite IB sidor och sedan blir det ut och klippa gräsmattan.
Ikväll blir det lite grillning med lite Ölands vänner sedan blir det ner till Hamnpuben för att kika på Liverpool och världen bästa Tottenham.
Hammarby kommer torska hemma mot Halmstad *skönt*
Jag är sjukt laddad inför torsdagsmötet och träningen.
Den enda som vi har fått nej av till Torsdagen är Lasse Lindelöf.
Han tar med sig damen på en liten semester.

Undrar hur Fraggelmannen och Jimmy Bruuuuuun mår, hur ser deras nästa säsong ut ?


Peace Out !

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Var det en bra match på puben?

2009-05-23 @ 23:25:27
Postat av: Jimmy B

Tjena Doppfejan. Jag mår bara bra och njuter som aldrig förr av speluppehåll. Som tur är spelar man i en div3 klubb och försäsong om det nu blir nån ligger ett par månader bort. Jag och lillasyster Henke försöker spara ihop till en försäsong i Thailand. Hur det ser ut för oss till nästa år vet inte ens gudarna. Kan bli pannkaka, kan bli succe. Vem vet? Kanske har vi nåt stort på gång. (som alla andra Norrorts lag) :-)

Ha en trevlig sommar och kör inte slut på grabbarna för tidigt. Måste ha ork kvar när det drar ihop sig i slutet

2009-05-25 @ 15:50:42
Postat av: Anonym

@ Tobbe, Det vet du =) bra att jag har koll på Masse va =)



@Jimmy, Jag håller mina tummar för er, hör av er om ni blir sugna på en träningsmatch nere bland alla konstiga djur som finns i nynäs=)

2009-05-25 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0