Jihde For President !

Imorgon är det dags för Nynäshamns IBK att avluta säsongen och det gör vi med en fest.
Priser skall delas ut till en del spelare.
Helst skulle man vilja dela ut ett pris till alla, men som alla vet så går ju inte det.
Jag och Clabbe har bollat fram och tillbaka och vi är sjuuuuuukt nöjda med resultatet =) *som vanligt*

MVP över hela säsongen (från dag 11 till sista dagen) är ju ett av dom finare priser man kan få.
Här var vi rörande överns om vem som skulle få ta del av en kram från mig och ett blöt kyss av Clabbe !

Serieindelning ramlade in i förmiddags och serien ser tajt och najs ut.
Hammarby får väl gälla som favoriter med alla sin värvningar.
Farsta och Huddinge är ju alltid lag som är med och krigar i toppen av den serien dom ligger i.
Är ändå ganska glad att slippa Nykvarn.
Nykvarn har något hett på gång och kommer säkerligen ligga topp 1 eller 2 i sin serie.
Storvreta har ju sin JO Gustafsson som frontfigur.
Kan tänka mig att Sirius kommer rycka i en del av spelarna som inte får plats i Storvretas SSL lag.
Fan så mkt roligare att spela SSL än Div 2 ÖS tror jag att en del ungdomar från Uppsala tycker.

Hur ska SSL gå när inte Jihde är med ?
Han får bli SSL President eller nått.
Har har ju sjukt bra förtroende i press och media iaf.

Jihde for President !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0