Tränarmöte och Sammanhållning .

Sitter på lunchen och kikar lite info från DIF-AIK och har haft ett stort smail hela dagen.
Så jäkla skönt med en ny trepoängare i Allsvenskan.
Men marginalerna är små i Allsvenskan och det kan gå väldigt fort från Flipp till Flopp.
Starhe verkar ju hur skön som helst och jag Älskar verkligen när han inte ens nämner motståndarens namn utan säger helt enkelt om Djurgården, Motståndaren.
Finns många andra exempel på när Starhe har nämt typ ELM i Kalmar , Nr 17 kom inte loss som han brukar.
Starhe visar verkligen att det är AIK mot hela världen !
Skön snubbe...

På IB fronten har det varit lugnt idag, nästan iaf *små ler*
Jag hoppas på att våran nästa värvning bli klar inom kort, den är sjuuuukt bra isf !
Truppen börjar ta form och snart, snart kan vi sätta igång vårat hårda arbete !

Ikväll är det iaf tränarmöte i Nynäshamn och jag hoppas på en bra uppslutning.
Ska bli kul att träffa alla tränarna neråt i Ledet.
En viktig fråga som jag kommer ta upp är så klart sammanhållningen i Föreningen.
Kan vi få alla tränarna att pucha sin lag att ställa upp för Herrlaget så kommer vi öka våra 180-190 pers till kanske 250-260 pers.
Målet är iaf att vi ska ha fullsatt på våran första seriematch hemma.
Sedan måste vi få igång fadderverksamheten ännu bättre nästa säsong.
Ska bli intressant att se vad Sportchefen har att säga ikväll.

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0