TT, Möte och Smutsiga Hammarby =)

Äntligen börjar det röra på sig i TT.
Jag har samtalat lite med Håkan i TT men han älskar att vara hemlig =)
Dessutom så blir han trevligare och trevligare varje gång man snackar med honom .
Kan han vara sugen på Lasse Lindelöf mån tro *skrattar*
Jag hoppas att TT får ett par sköna nyförvärv till , man får inte glömma bort att hela laget är nästan intakt från Div 1 tiden.
Dom har en grym sammanhållning och det kommer man långt på.
Kan tänka mig att Palokangas är just en sån spelare som passar in sjukt bra i TT.
Vet att Håkan har fler sköna kort ute i IB världen.

Ikväll är det möte med Elisabeth (Ordföranden) och Ronny (Sportchefen) på Team Sportia.
Vi får se hur trevligt det kan sluta.
Jag är sjukt laddad för en intressant möte iaf.

Träning på Torsdag med samtliga NIBKare + en par killar som kommer ner och provar sig lite Innebandy med killarna.
Ska bli skönt att komma igång med lite försäsong.
Det blir mest Tvåmål på Torsdag och nästkommande veckor blir det löpning (backe+styrka+kondition) samt fotboll.
Vi måste ju få längta efter klubba och boll.

Hur går det för min gamle tränare AKI VATTOVARA i Hammarby, varit tyst på Hammarbyfronten ett tag nu.
Undrar när dom går ut med att Kevin Björkström är klar.
Sjukt besviken på Kevin, mest för att han är en AIK supporter som går på nästan allt inom AIK väg.
Självklart hamnar ju Smichdt under rubriken svikare även han.
Finns ju hur många andra lag som AIKare att välja i STHLM området ?
Konstigt att man blir lack !!!!

Z:::::::A .................. Kom hem !!!

P.s Starkt av Laken att han redan har börjat sin försässe med massor av löpning, han är grym !









Peace Out !

Kommentarer
Postat av: Zäta

Har ju inte signat någonstans än så kanske snart Mr.Sko:)

2009-05-25 @ 21:50:28
Postat av: Doppsko

Du är grym när det gäller =)

2009-05-26 @ 16:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0