Varför kan vi inte åka ångbåt ?

Dagen började med 1 timmes kondition imorse.
Sedan bar det av till jobbet, nu sitter man och är sjukt trött på allt.
Tyvärr så har jag ett Teammöte kl 1800 på jobbet som ska klaras av innan man får åka hem.
Vill bara hem och kramas med Kerstin.
2100 ikväll är det lite innebandy i Fornuddenskolan med en jobbarpolares gäng.
Ett par skapliga småmålskillar finns oftas på plats och tempot är helt ok .

Hade möte igår med Team Sportia och Elisabeth och Tina från NIBKen.
Det slutade helt ok, nya ställen från UNIHOC kommer att bli grymma.
Tyvärr kunde inte Silversurfaren från UNIHOC komma igår men det löste sig helt ok ändå.
Den nya UNIHOC overallen är riktgt fräsh och äntligen så slipper man mjukisbrallan =)
UNIHOC och Team Sportia har verkligen varit proffisga i det nya samarbetet och det ska bli kul att få ta del av detta.
Självklart hittade jag ett par sjuuuukt snygga peaktröjor som tillhörde UNIHOC =)
Rosa till Clabbe och Svart till mig.
UNIHOC har verkligen en schysst kollektion att erbjuda.

Jag är fortfarande lite lack på att vi inte åkte upp och vann Viking Line Cup denna säsong.
Vi hade haft en mkt bra chans.
Nu gick finalen mellan ett b-betonat IBK Handen och MIK Västerås och inget av dessa lag imponerar på mig iaf.
Vi är snyggare och bättre.

Längtar sjukt mkt till på Torsdag då vi sätter igång lite sakta med lite IB träning efter försäsongsmötet.
Först är det Onsdag och Final mellan Man UTD och Barcelona, ruggigt rolig match kan jag tänka mig.
Inte så att det luktar tråkfotboll direkt =)

See yaa, Peace Out !

Kommentarer
Postat av: ...

"peaktröjor som tillhörde UNIHOC "



Peak är ett eget märke. Du måste tänka på pikétröjor som är en sorts t-shirt med krage samt knappar

2009-05-26 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0