Kallt ute, inga vantar !

Man är hemkommen från ett Party från en annanstans av planeten.
Kan det vara så att man har varit på typ Jupiter eller nått?
Nää, skojar bara...
Har iaf prexis gått +500 på en poker turre på nätet.
Sjuuuuuka händer utspelades i ett rum fullt av halvsköna kort.
Känner ett sug av Unihocfeber i hela min sinnesstämmning och vill egntligen bara kasta min gamla Canadien sticka i papperskorgen.
Den suger ganska hårt, vann den på en speedshooting tävlig för typ 100 år sen.
Den börjar bli lite softish........
Tekniken sitter iofs hårt i stickan och senast i torsdags vid bmibandyn så gjorde den säkert 14-15 kassar utan min vilja.
Hade jag velat så hade säkert gjort 10 till =)
Nu är det nästan så att mina ögon hänger nere vid knäna jag har träffat på GW, Hedbergm, PEWE och lite andra sköna snubbz idag.
Nu ska man bara knoppa in och vänta på mogondagen.
Hur gick det för Sverige igår, natt , kväll eller vad det var.
Vann tjexet ngt guld eller?
Känns som om ngn jävla ballad vann igen......
Tänk om Jihde hade ställt upp!
Då hade iaf alla sköna länder så somTjeckien,Norge, Soumi, Schweitz eller hur fan det stavas röstat på oss.
Ska man nå guld så måste man ha Jihde i teamet.
Jihde är en jäkel på att skön sjunga med lite små fina damer och så.
En gång såg jag Jihde två gånger och den var inte sandad.

Kallt ute, inga vantar.
K*Ken står inga slantar.
Vad göra utan asfalt, köra ångvält i skogen !!


Peace out ! 

Kommentarer
Postat av: PsykDanne

Våga böga, tufft att vara gay ?

Jag bryr mig inte om ditt munspel, jag vill bara kissa.....

2009-05-18 @ 09:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0