Visst spelar det roll!

Vart bara tvungen att saxa detta inlägg från våran hemsida.
Sjukt kul med återrapportering gällande ungdomsverksamheten !

"" För er som inte är insatta i vad som har hänt så har vi en årlig mixturnering för alla våra medlemmar.
Där får samtliga A-lagspelare ta han om ett mixat lag där spelarna är från årskull 2003-upp till 14år.
Vi följer laget under hela dagen"""

Fadderverksamhet är något som samtliga A-lagspelare i Nynäshamn skall göra.
Det är ett par tillfällen då spelarna skall gå ner på ungdomsträningarna och vara med och umgås lite.
Det är otroligt uppskattat av både pojkar och flickor.
Detta mail visar verkligen att det spelar roll !!

Detta inlägg är alltså saxat från http://www.nibken.com/



Inlagd: 4:e maj 2009


Fick ett mail från en förälder angående Mixturneringen. Jag frågade om jag fick lägga ut det på hemsidan och det fick jag.

Såhär stod det.


>Ronny.............

Jag har tänkt hela veckan på att jag skulle framföra det här..........
Vår äldsta son Gustav ( pojkar -97 ) var på mixturneringen i lördags.
Tobias Hellqvist var lagledare och bröderna Lindelöf var också där ( fler A-lag spelare också, men jag vet inte namnet på dem ).
Tobias " peppade " och skojade med honom hela tiden, även bröderna Lindelöf.
Han hade otroligt roligt, och han spelade för allt vad han kunde. Allt för att visa sin bästa sida.
Jag satt bara på läktaren och njöt. Hälsa de här killarna att det var OTROLIGT betydelsefullt för Gustav, och även för oss.
Jag hoppas att de vet vad de betyder för de här unga killarna.

Ett STORT tack och hälsa dem så mycket!



Med vänlig hälsning

Margareta Björk




**Jag hoppas att detta bevis och bekräftande kan få fart på fadderverksamheten som fortfarande bara fungerar till 70%.**

Gubbar!
Det spelar roll!!

//Ronny Carlsson !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0