Sjukt laddad för allt

Jävlar vad laddad jag är för kvällens träning.
Det blir på med blåställen och ikväll ska vi fortsätta att nöta målskytte *ASG*
Både Frodin och Nord är tillbaka men Tobbe Trollkarl är knäsvag.
Förbannat oxå, vi har inte råd med några skador inför slutspurten.
I helgen står Peter Lockners Farsta för motståndet och vi spelar borta i den förgrymmade Farstahallen.
Deras grymt fina parkettgolv som slipas nästan varje dag eller ?

Huddinge tar emot Ackers hemma som kan bli klara för Div 1 vid vinst.
Jag tror att Ackers tar chansen.
Dom har ju ett par sjukt bra poängplockare i laget och Huddinge går trögt just nu.

Bollsta kommer att förlora , jag hoppas iaf på det =)
Stoppa Fridner NU
Våga stoppa Fridner NU
Ge fan i att låta Fridner göra mål !!

Jag är så jävla trött på alla som låter Fridner göra mål.


Skit på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0