138 + 118 = 256 Pers

Det är våran totala publiksiffra på 2 hemmamatcher i Div 3 Stockholm.
Då avslutade Nynäshamn förra säsongen med en 12-1 förlust mot SB Innebandy.
Nu håller vi på att vinna tillbaka Nynäspublikens hjärtan.
När Nynäshamnarna ser att vi lägger ner sjukt mkt tid på detta så kommer dom vilja se våra matcher.
På Onsdag så möter vi Jakobsberg i åttondelsfinal i DM hemma i Gröndalshallen.
Om vi vinner där så kommer vi att få möta Capiero/Täby.
Vi har ett ganska så nytt lag, Jag och Clabbe är nya och vi älskar verkligen Innebandy.
Dessutom så spelar vi i Södra Stockholms bästa innebandyhall.
Vilket annat lag i Div III kan bjuda på Bowling, även Discobowling =), bra mat, ÖL och vin från alla världens håll och kanter och det i hallen.
Vill man gambla lite så står Leos ekonomis värste fiende där...... JACK och inte Jack The Ripper utan JACK VEGAS.
Kanske kan vi få Svenska Spel som sponsor =)
Jag är sjukt nöjd så här i efterhand att jag blev övertalad av Ronny Carlsson att skriva på för Nynäshamns IBK.
Nynäshamns Posten har börjat skriva en hel del om vårat lag och lagbygge.
Visst att vi kanske har lite få sponsorer, men jag tror att det kommer med tiden.
Kan vi bara prestera bra resultat och få ner publiken till Gröndalshallen så kan vi gå långt.
Jag och Clabbe tror stenhårt på Nynäshamns IBK denna säsong och jag vet att styrelsen oxå gör det.
Vi har en stor trupp på pappret (24st) självklart kan inte alla få spela, så är det bara.
Ska vi försöka vinna denna serie så måste vi Coacha laget till max.
Alla måste vara sjukt fokuserade på uppgiften.
Det är inte helt enkelt att vara favvoriter och vinna alla matcher.

****

Fan vad jag surar för AIK fotbollsäsong.
Jag vill verkligen ha GULD varje år.
Jag hoppas på AIK Hockey denna säsong, tyvärr så har jag själv så mkt innebandy så jag hinner inte se så många fajter med Gnaget hockey.
Vad är oddset på att AIK innebandy tar sig till final ?
I mitt hjärta sitter jag redan i Globen med min AIK tattuering, Min AIK mundering och kanske kanske har jag med mig min IB klubba som jag veckan innan finalen köpt att M Gunnarzon =)
Jag hoppas iaf....

****
Claes Clabbe Pettersson.
Han är så sjukt rolig ibland.
I dag fick jag sms av honom att han inte kunde äta lunch p.g.a jag glömde att ta ut domarpengar igår.
Jag fick dåligt samvete så klart !!!!!
Tog luren dir dir för att ringa upp honom.
"" Tja Clabbs jag sätter in stålar dir""
- Clabb, ingen vara jag har ju rikskuponger !

VA Fa... här blir man skraj för Clabbes mathälsa helt i onödan.
Vad har man för assisterande ?
Tur att Clabbe inte behövde hungra ihjäl.
Senare ikväll så ringde jag honom, då har han blivit magsjuk !!!

Gud straffar somliga medetsamma.
Skräm inte Doppsko som har blivit frälst av TOMTEN

Kommentarer
Postat av: Basic

Sitter och funtar på om jag ska tjäna pengar på min gamla sticka. kanske kan lura dig och säga att den är från Gunnarzon? Imorgon kväll på Galan när Doppsko är rund under fötterna så är den nog värd 2000 pix!

2008-10-03 @ 16:39:42
URL: http://thebasicblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0