Gunnarzon, Gittang utan Micke !

Läste lite i Gittang ´s blogg att hon inte hade ringt Leo Svanberg ?!?!?
Jag blir ju inte förvånad om Leo stekljuger för mig =)
När jag skrev Gunnarzon så menade jag ju självklart talangen och Gubben Micke Gunnarzon *S*
Jag vet att ni båda är inblandade i AIK iofs, men vem vill inte ha ett samtal från den Legendariska Talangen M Gunnarzon (PUNKT)
Jag har ju försökt att köpa en salmingsticka av M Gunnarzon utan att lyckas, detta har gjort att Leo Svanbergs bäste vän Marcus Tysk har lagt av med Innebandyn.
Starka lilla killen Tyco blev ledsen i ögat när inte hans klubba finns längre och Micke nobbar en 500ring !!.
Och jag blir inpirerad av andra, eller kan man inte det ?


Peace

Klipper in Mister Mickes inlägg =)

mister micke  ([email protected]) om Leo Svanberg aka Les Swan gjorde comeback:
Hur många poäng gjorde Leo utan att räkna Hockey ass? Kontrakt på 1½ år hoppas att kontraktet hjälper dig att utvecklas framåt.

Spänningen stiger... Skall Leo lyckas att komma ända upp till AIK eller är det bara en Bubbla som skall blåsas upp ordentligt för att sedan visa sig vara falska förhoppningar...

IT-bubblan sprack finansbubblan gjorde det samma. Vad händer med Leo Bubblan hur stor kan den bli innan den spricker det återstår att se....

Kommentarer
Postat av: Gittan

Följer med spänning Leos utveckling :) Kul intervjuer! Så maken har nobbat dig en klubba? Ska se vad jag kan göra åt saken. Klart man blir inspirerad av andra hela tiden. Den meningen på min blogg var inte ämnad dig, en liten ironisk grej bara....

2010-09-08 @ 20:53:35
URL: http://gittang.blogg.se/
Postat av: danne Doppsko

Cool, jag hajjar mer en du tror =)

2010-09-09 @ 13:56:48
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0